Burr

Tjoho gott folk!

Sitter i skolan och väntar pa att kl ska bli 1! Vi ska nämligen vara duktiga flickor och jobba med grupparbetet!
Är lite smatt irriterad över att inte en viss knapp funkar pa detta tangentbord...Ni märker nog vilken!

...Iaf! Varit produktiv och faktiskt äntligen tagit mig tid till att rensa ur min överfulla garderob och slängt ut allt sant där som man tänker att "Men den här kan vara bra att ha nan gang"...men denna gang kommer aldrig x]
Lyckades dock bara sadär..Fortfarande fullt. Kan dock bero pa att jag rakade shoppa en del nu i veckan..

Men VAREN (ah vad jag stör mig pa att knappen inte funkar) ÄR JU HÄR!!!
Sa lite varkläder kan man ju inte lata bli att köpa!
(förlat men det blir sa fel!)

Detta far räcka!!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0