Hem ljuva hem!

Hallå hallå!
Har egentligen inget att skriva men känner att jag inte varit särskilt aktiv här senaste tiden..sååå. jao!
Hm..Jao, är hemma i Örsjö nu :]
Knepigt det där, känns självklart att säga att jag är "hemma" i Örsjö, men jag åker ändå "hem" till Växjö igen...Knepigt...Men ni hänger väl med hoppas jag!!

Spenderat hela dagen ute :] Härligt! Lite röd om ryggen dock! Var ute och spelade brännboll och inte tänkte jag på att solen tar då med! så har väldigt ofina ränder av axelbanden.

Men vad jag vill ha sagt..kanske ganska otydligt..är att jag älskar vädret! Solen är här!!! Värt att firas enligt mig!

Nee, okej det här inlägget blir ganska så meningslöst..
Dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0