Sweet memories!

Visst, jag säger ofta att jag saknar gymnasietiden..vilket jag gör! MEN, alla minnen omges inte av rosa moln och glitter! Jaaa, till exempel busstiderna!!! 6.25 var det som gällde, tro mig, jag saknar inte den biten! ...Okej nu var jag ju inte känd för att alltid hinna med bussen, MEN, det jag försöker komma fram till. . . . . . . är att jag är där igen -_- Jag kommer gå in i väggen!

Jag kommer tydligen inte vara på Madesjö skola längre på nästa vfu, nehe, nu är det Orrefors som gäller! ORREFORS!?!?!? Alltså måste jag ta bussen till Nybro kl 6.25 för att sedan sitta där i 40 minuter för att kunna ta bussen till Orrefors. SUCK!

Ni förstår nog min frustration. . . Förutom alla morgonmänniskor där ute! Som Sara till exempel. Där drog jag det kortaste strået. . . nattmänniska klingar inte lika bra helt enkelt om man valt lärare som yrke!

Men men, det är ju..bara...fem...........veckor jag är ute......Deet är inte så....lång tid.....
Får fortsätta försöka intala mig själv det!

Önska mig lycka till!







Jag under gymnasietiden...japp, this is the outcome!!







See ya!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÅÅÅHHHH MEN MIN GAMLA SKOLA JUU!! :D :D :D myyyyyyys!!!

2011-04-09 @ 13:38:11
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha mm x] Vet dock inte om jag håller med om the mys-part! Men vet du vem Jenny Andersson är?? En lärare :P

2011-04-09 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0