2. Min första kärlek

Jag och en av mina kompisar har disskuterat det här med att vara "kär" därför att vi tycker att det är lite svårt var gränsen går för att vara kär. Därför gjorde vi en lista på de olika stegen:

  • Gillar honom - som kompisar, men kan tänka sig mer
  • Intresserad av honom - man funderar mer på "mer"
  • Förtjust i honom - hehe jadu..man är väl småkär, men man klarar sig utan honom
  • Tycker om - hm..vill väl vara med honom mer och mer
  • Kär -  Kan inte tänka på annat än honom (jobbigaste stadiet)
  • Älskar - Ja, älskar helt enkelt :P Giftasredo!
  • Kärlek - Man bortser från alla brister. De betyder inget i jämförelse med vad man känner
Såja =] Jag har rört mig inom dessa ramar..5 gånger;


  1. Första gången i 3-6:an.  Fredrik hette han. Jag tyckte att jag var "kär" i honom, men vet inte om det gills när man var så liten x] Jag var väl förtjust i honom, kan man säga =P
  2. Andra gången var jag nog också bara förtjust x] Illa. Daniel hette han. Detta var i högstadiet.
  3. På gymnasiet Tyckte jag väldigt mycket om en kille vid namn Martin xP Sååå! Ett steg längre! ;) Fast inte uppe vid "kär" än -_-
  4. Sedan kom jag till "kär"...suck..
  5. Men så blev jag tillsammans med Samuel. Föll för honom på en gång!! --> kär på nytt.
För tillfället vet jag inte var jag står någonstans...

Moi and Samuel på balen i 3:an =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0