30 dagar med bloggen

Då var det dags =D Nästan! Tänkte som sagt låna en liten lista av en av mina små pärlor =]
--> 30-dagar-med-bloggen-listan =]
Jag är lite osäker på om jag ska visa den, så ni vet vad ni har att vänta, eller om varje dag ska komma som en överaskning....Hm...det får blir det andra =D

Dock tänkte jag inte skriva den första idag....kanske ikväll ^^ om jag inte kan hålla mig till imorn =]

Nu måste jag plugga...SUCK!! Skjutit på det för länge!! Har 7 stycken böcker att läsa -_- visserligen ska jag inte läsa hela böckerna, men det känns minsann som hela böcker! Språket tar död på mig, där de krånglar till de mest simpla fakta..Inte som att läsa romaner!!

Grillning med familjen



En bild tagen förra vintern då vi begav oss till klippan för att grilla =]
Hehe vi skulle ta en bild när jag blåser så snön flyger..men...ja x]

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0