4. Det här åt jag idag

Nu kommer här ett MYCKET spännande inlägg ;) Jag ska ju delge vad jag ätit idag!! Något jag gissar att många är intresserade av att höra!

SÅ! Here we go!

Begav mig till skolan kl 9.20 och hann inte äta frukost hemma, så köpte ett äpple och en yoggi. Mycket gott äpple måste jag säga!

Varken Sara eller jag hade gjort mat att ta med så vi köpte en...macka, (kan vi kalla det) suupergod! kyckling och bacon i! Mums! (Dock kanske inte den bästa lunchen)

Väl hemma frossade vi lite godis vi just handlat (dumt gjort) men sen satte vi igång med middag; Korv och makaroner. Fräsigt va ;)

Vi har just sett en väldigt bra film; "living proof" och till den åt vi såklart lite gott ;) glass och godis....Ingen nyttig dag O_O

Sååå yea =] Thats it! Kanske blir kvällsmat..Åh juste :P Vi har ju bakat en banankaka också. Den kanske vi smakar ikväll =]


Moi is baking



Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0