6. Min dag

Hmm..Känns ju inte kul att ta den här rubriken idag x] Har inte precis så mycket spännande att berätta.
Men men, lär inte hända nått imorn heller, så kan lika gärna ta det idag :P


Idag gick jag upp kl 9.00, packade ner alla böcker + datorn, åt lite frukost och begav mig sedan till bussen.
Jag hade räknat ut att säkraste sättet att hinna med bussen till universitetet, var att byta buss vid simhallen istället för att åka ända till stationen, så när jag skulle stämpla mitt sa jag att jag skulle till universitetet, så kan jag använda biljetten på nästa buss...MEN. Jag glömmer att ta biljetten! Jag bara stämplar och sätter mig. Blev lite irreterad på mig själv, för då skulle jag i slutändan betala mer än det kostar. MEN, igen :P när jag skulle gå på nästa buss , funkade inte...saken, så jag fick bara gå och sätta mig =] Tadaa :P slutet gott, allting gott!!

Finns inte så mycket att säga om resten av dagen...satt i skolan och pluggade till kl 4..skulle sitta till kl 7, men antingen så funkade inte mikron eller så stängs de av vid en viss tid...vet inte vilket! Kände att jag skulle dö utan mat så åkte hem tidigare..eller ah, sara hämtade mig. Förra gången gick jag..med TUNG väska och TUNG dator -_- NOT doing that again!!

Juste, två reklamtjejer delade ut redbull (TUR) höll på att somna!! Hade även glömt ett äpple i väskan från dagen innan. Så lite proviant hade jag. Lucky!

Hm..väl hemma åt jag...pluggade mer..tog lite pauser (A) kl 22 lämnade jag plugget för att se Easy A...
Diggade huvudrollen, hennes lärare och hennes pappa! Men annars, nej, ingen film för mig!!
Tycker inte om när de ska driva med allting! Speciellt vissa saker -_-

Yeeaaaa...(mitt namn på bilddagboken om någon undrar)...Nu sitter jag här..Händelserik dag va ;)


cml

(...det är en jojjo för er som undrar...typ...6 år sen, nästan)

So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0