Inledning!

Så här är det..jag gillar att skriva, därav är facebook en välbesökt sida för mig, där jag skriver om smått & gott!!
MEN! Jag har ju det lilla problemet att jag inte kan skriva kort..hehe har varit ett problem i skolan då de ber om ett visst antal sidor -_- Så iaf tänkte jag skriva av mig här =]  Vare sig någon läser denna blogg eller inte!

Jag har dagböcker som jag måste säga att jag varit väldigt aktiv och kreativ med!!
....för 2 år sen iaf -_- Den här bloggen får bli ersättningen!

Jag brukar dock inte veta vad jag ska skriva i mina bloggar...oja! Denna är inte den första!! Men då fick jag ett jättebra tips av min lilla pärla--> 30 dagar med bloggen-->Ett ämne per dag =]
Har ingen aning om vem som gjort listan, men jag tackar och bockar örmjukast!!

Min första egengjorda dagbok x] Can´t tell huh?! ;] Enjoy!!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag känner mig utpekad som "din lilla pärla" ^^ listan är super! go Hanna!

2011-01-08 @ 12:09:26
URL: http://aalexaaandraa.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0