Dags att ta tag i mitt liv!!

Hallå hallå!

Som ni säkert vet läser jag väldigt mycket böcker...skönlitterära böcker..och i alla dessa böcker är det alltid en eller flera som har så bra rutiner och saker de har för sig..SÅ vill jag också ha det!! I en bok t.ex. skriven av Sarah Hardesty så är det en kille som får..en tjej att ta tag i sitt liv fysiskt, han får henne att äta rätt och motionera, något jag skulle behöva!! I nästan alla böcker verkar alla dessutom vara så oerhört allmänbildade, då de läser faktaböcker för skoj. SÅ dags att komma till min poäng; Jag vill ha det som i böckerna..och i filmer också för den delen.

Därför har jag tagit ett beslut nu, som för övrigt hade varit mycket lättare att hålla i Växjö, istället för här hemma...som innebär följande:

  • Jag ska gå upp tidigt och inte sova bort halva dagen
  • Direkt när jag gått upp ska jag ut och springa
  • Efteråt ska jag äta en stadig frukost
  • Utöver detta ska jag hjälpa till mer hemma, inne och ute!
  • Jag ska också........sitta mindre vid datorn..Kanske skaffa mig en hobby istället....Får klura lite på den!
  • Sist men inte minst så ska jag börja läsa bibeln dagligen igen.
.....Wow...Ah, här kommer det bli stora förändringar...försök till förändring iaf...NEJ föresten!! Jag SKA lyckas!!
....Gosh! Önska mig lycka till!! Kommer behöva det!!

I will triumph!!

* * *

Over and out!!


Kommentarer
Postat av: Jompa

tjooo!



yeeey förändringhanna är på G! ;)



vart det bra sen i nyhem?

2011-06-23 @ 15:56:49
Postat av: Hanna

Haha yes :D Misslyckades totalt med att gå upp tidigt och springa idag xP Meeen varit väldigt aktiv här hemma iaf :)



Jodå, det var okej ^^

2011-06-23 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0