7. Min bästa vän

Hm..min bästa vän...nae, jag tror att jag får ändra till plural istället!! Mina bästa vänner!!
När jag var mindre hade jag en bästa vän :P Men nu har jag väldigt många bästa vänner x]

Åhh tjena!! Sitter och tänker på vilka jag ska berätta om!! Men blir så många x]
Det får nog bli en enda lång radda med namn :P


...eller lite måste jag väl skriva..känner jag x]

Julia:
Min kusin :P Finns galet mycket jag kan skriva.. Vi har varit kompisar så långt vi kan minnas! Hehe vi tycker att det är rätt konstigt, för vi har minnen från då Julia var 2 år, då vi var bästa vänner xP Är inte det ovanligt!?!

H5F
:
Detta gäng skapades för några år sen då vi fann varandra! Vi var 5 från början ^^ men nu har vi fått till ännu en underbar flicka :D (ja, vi är bara tjejer^^) Alla heter Elin, Evelina, Hilma, Sara och Alexandra  =] Åhh..blir sentimental, vet inte vad jag ska skriva! De här tjejerna betyder mycket!

Gymnasiegänget:
Från början kom vi från fyra olika gäng men med tiden bildade vi fyra vårt eget gäng ^^  När jag tänker tillbaka på min gymnasietid kommer det främst vara de här människorna jag tänker på! Dessa personer heter Karin, Jasmin och Sebastian =] De bästa vännerna man kan ha!!! Som jag förövrigt saknar ihjäl!

Mina syskon
:
Mina syskon är väldigt lika mig ^^ Galna, tokiga och helt underbara ^^ haha ;) Om det är några man verkligen kan vara sig själv med så är det med mina syskon! <3

Hanna
:
Hehe Hanna :P Henne har jag inte kännt så länge, vi går i samma "klass" nu så vi har känt varann i...snart ett år kan vi säga x] =] Vi är så galet lika på så många vis!! Kul har vi tillsammans och vi har måånga planer att genomföra =D Längtar!!



Hanna                Josua                    Josef             Joel                 Sara                                       Sebastian              Jasmin                          Karin                Alexandra           Sara                 Evelina               Hilma              Elin                    Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0