Diciplin! En vara jag saknar from time to time!

Ingen Svengelska här inte!

MEN till det jag skulle berätta! Ibland infinner sig den annars så väldigt frånvarande diciplinen i mig!!

Hemtentan vi hade nyss till exempel! Det hela började väldigt bra måste jag säga! jag Hanna und Daniel satt en hel vecka innan den skulle in och knåpade på den! Eller ah, vissa, aka. jag, knåpade på den, medan andra blev klar med den i ett tjoff! Galet! Är mer bekant med ordet förarbete! Men iaf, som sagt hade vi ju oddsen för oss att vi skulle bli klara i tid! Så kände mig rätt lugn! Åh vilket misstag! Tack vare mitt övermod satt jag där sista dagen och skrev som en galning! Känner att jag lärt mig en läxa!...hm, egentligen var det här ett litet sidospår. Det jag tänkte berätta var att idag infann sig den saknade diciplinen :D

Litteraturen är läst till på torsdag och vi har även svarat på frågorna =] känns skööönt!!
hanns även med att äta lite thaimat, då vi höll på att dö av hunger :S
Vi skulle ju trots allt sitta och läsa några timmar så vi kände att vi förtjänade något gott =]

Just kommit hem och var snabb med att ta fram pajen från igår =] GOTT!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0