En oväntat spontan dag!

Jag tänker som så, att eftersom att jag kör mitt race på det viset att jag aldrig vet vad som kommer hända, så står ju mitt schema alltid öppet för påhitt!! Något som kom till nytta idag =]

Vaknade av att det var strålande väder så eftersom att jag ändå skulle hämta cykeln hörde jag med Hanna ifall hon ville sitta ute i solen ett tag vid sjön och bara njuta. Vilket hon gladerligen sa ja till :P ;) galet varmt där!

Vänlig som jag är följde jag med henne för att handla, men det hela slutade med att vi bestämde att vi helt enkelt går hem till mig och har en mys-laga-mat-tillsammans-dag! Mycket trevligt. Vi kände oss extra ambisiösa och gjorde även en supergod äppelpaj! Gott gott gott!

Blev lite kul på datorn också, sen lite spel som grädden på moset! (Har aldrig förstått det uttrycket btw, är väl inte gott med grädde på mos??....men här menar jag det som positivt iaf x] ville bara förtydliga!!)
Kvällen avslutades med att vi hämta min efterlängtade klänning :D

Grovt sammanfattat ---> Bra dag!

Här kommer en bild på fina lilla Hanna :P


Hihi :D Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0