Gamla sanningar slutar fungera och nya skapas!

Sitter hemma i Örsjö i "mitt rum" som är halvt övertaget av pappa. Numera ett...ja alltiallo-rum = kontor, ateljé och förvaringsrum av pappas tavlor. Men det är ändå, och kommer alltid att vara mitt rum!! ..Försöker intala de andra familjemedlemmarna det också..går föga bra med det..

Men som sagt, är hemma nu =] Har varit ute och spelat basket med Josef och Josua. Vet inte riktigt vad som hänt..Antingen blir jag sämre eller så blir de bättre!? Vet inte vilket som skulle kännas bättre..jo okej förmodligen den senare. Men det skulle ju betyda att de gått om mig, vilket inte alls är kul!! Hm..

Har på mig mina nya kläder. Hehe jao, blir fortfarande löjligt glad när jag får nya saker...gåvor som numera..de senaste 6 åren är från mig själv.. Men lika glad för det !

Känner mig lite kluven, det är väl klart att jag ska säga att "Nej, saker gör inte människor lyckliga" men ändå så blir jag ju så löjligt glad när jag köper nya kläder! Kom att tänka på "Confession of a shopaholic" tror jag den heter. Ganska gullig film!........Ja, jag hade ingen större poäng en så...SE den kan jag lägga till!


Två av födelsedagsbarnen som ska firas imorn =]

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0