Helskön dag helt enkelt!

Haft en lagom behövd, helt soft dag! De andra har varit ganska aktiva men jag har suttit och jobbat på tentan..en historia i sig..men iaf, en historia i taget! Bestämde mig för att sitta ute och skriva (välsignade bärbara uppfinning) när det var så fint väder!! Riktigt nice om jag får säga det själv. Första brännan fixad. Kliar lite, så jag antar att jag faktiskt borde lita på att vårsolen är stark.

Sedan supergod mat vilket som vanligt ledde till en Hanna med uppknäppta byxor och ont i magen. Josef fick öppna sina paket innan vi begav oss iväg för att bowla. Fy vad kul det är alltså! Om jag är duktig är ju en annan femma (A) En enda strike, dock ligger den enda lilla striken mig nära hjärtat! Men pappa!! Fick reda idag på att pappa aldrig någonsin spelat bowling?!?! Men............Ja. Det hindrade minsann inte honom. Man skulle kunna tro att han föddes med ett bowlingklot i hand!!! Någonstans i bakhuvudet vill jag fortfarande tvivla på att han aldrig spelat förr, när det slutade med att han vann stort liksom!!Men men =] Det var KUL att se! Blev ju lite stolt också!

Hemma igen blev det tårta och gott. Satt fint efter bowlingen. Sen levde vi lyckliga i alla våra dagar! ...och avslutade med en film =] Serious moonlight tror jag den hette. Riktigt kul!

Ne juste, avslutade med kvällsmat....och sen datorn nu då.. Yea..helt okej dag!


Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0