I kvalet om valet!

Aaah! Ligger här i min säng och tänker nu faktiskt på allvar skriva färdigt tentan! Jag har en bricka med frukost (plus en bit tårta från gårdagen) bredvid mig som någon vänlig själv gjort i ordning! Tror det var pappa =] Inte helt fel!

. . .Solen skiner ute. .ska man sätta sig ute som man gjorde igår. .frågan är ju om det blir något allvarligt plugg då!?








MEN! Till mitt problem! Mina flickor ska ha cellgrupp idag kl 3 som jag planerade att gå på!! Men frågan är om jag hinner bli klar med tentan till kl 3. . . . . .Känns riskfyllt att chansa, skulle nämligen inte hinna skriva efter cellgruppen då tentan ska skickas in kl 8 i kväll, plus att jag måste betala för tåg istället för att åka bil med Sara. Åh, men vill!

Vi får se!

Ska fortsätta skriva för att se hur utgången blir!!
See you soon!

Kommentarer
Postat av: Ewwe =)

men hanna panna :/ förstår ditt dilemma, men alltså ... :( kämpa på!!!! skriv så att pennan glöder!!!

2011-03-27 @ 12:56:00
Postat av: Elin

håller med förgående talare! men ja hoppppas verkligen att du kommer, vill träffa dig ju (a) pussspådaj <3

2011-03-27 @ 13:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0