På bättringsvägen!

Känner att sen jag flyttade till Växjö så har jag utforskat vägar som jag aldrig trodde jag skulle utforska...i matväg.

Här sitter jag nu med en talrik framför mig, och vad skådar mitt öga?! Broccoli!! Och jag nära på älskar det! Ni måste iaf medge att jag är snabb att ändra mig när jag inser att jag har fel!!. . . . . .om 19 år räknas som snabbt. Hm..

Har även fått vänja mig vid tanken på stark mat, med stort S! Däribland thaimat. Gott måste jag medge även fast näsan rinner i ett!

Men det jag är mest förvånad över är att jag äter svamp!! Fortfarande lite tveksam dock!

Sen är Hanna starkt besluten att jag ska lära mig dricka kaffe. . .
Vi får nog se med det!




Smaklig måltid!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

heja heja!! ;) broccoli är skitgott, thaimat är skitgott, svamp är skitgott.. men kaffet är du inte tvungen att lära dej. det smakar skit :)

2011-03-31 @ 17:43:46
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Iaf kallt kaffe x] Ucha! Vi får se :P Känns lite töntigt när man kommer där med sitt saftglas ;)

2011-04-01 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0