Livet är bra!

Okej, tycker faktiskt att jag höll igång bloggen ganska så länge! Men jag ska börja igen :)

Fick förslaget att jag skulle skriva om alla böcker jag läser..Hehe ja, vi får se hur det blir :) För tillfället har jag lite ont om böcker, då jag är hemma i Örsjö :) Varit här i 3 veckor = 2 veckor kvar! Tjena vad tiden går!

Känner mig ganska så kluven x] Saknar Växjö, Sara, Hanna, cykelavståndet, lägenheten, cellgruppen osv. Men åh vad jag tycker om mina vänner i Nybro!! Suck på det!

Innan jag kom "hem" till Örsjö för den här praktiken var jag säker på att jag skulle stanna i Växjö..Nu när jag varit hemma vet jag inte längre. Får se hur det blir med det där helt enkelt!

Jag ska lägga in ett inlägg med mängder med bilder från den här tiden i Nybro :) Men det får bli om 2 veckor.....Hm men kanske kan ge ett smakprov :)

Hahahahhah osv :) Kärlek på er flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0